Off the shoulders love!

10:51 AM

 Hey dolls!
So, as I am writing this I am lying in the backyard of my house in Montenegro, watching the sea, trying to get some tan.. Just enjoying life, you know... I hope that all of you get to enjoy summer as much as I am, cause let me tell you, this is just pure hedonism..
Anyways, this outfit is totally summer style, comfy, casual, bright...This season is all about these cute off the shoulders tops, everybody went crazy about them.. I am no exception.. I'm wearing it with my Zara skirt with a lovely, fun pattern, some comfy Converse that are always a great choice, and a simple H&M bag I have had for so long, but it is still one of my most favorite bags 'cause it matches everything and it is super comfy, and practical, and it fits everything I need, and so on... :)

Oh, and forgive me, the top has wrinkles all over. When I got out of the car it was so bad, and at that point I just couldn't do anything about it anymore, sooo... sorry.. :(

 Caoo svima!
Dok pisem ovo lezim u dvoristu svoje kuce u Crnoj Gori, uzivam  u pogledu na more, suncam se.. Nadam se da svi koristite ovo leto maksimalno, kao ja, cist hedonizam dva meseca dok opet ne krenu ispiti..
Inace, ova kombinacija je skroz letnja, udobna, opustena.. Ove sezone su svi poludeli za ovim majicicama sa spustenim rukavima,  gola ramena i to sve. Ni ja nisam izuzetak.. Nosim je sa ovom Zara suknjom koja je jako zabavna za kombinovanje, bele starke su ovek odlican izbor, i moja omiljena H&M torbica koju imam toliko dugo, ali je obozavam jer je jako prakticna, ide uz sve, udobna, ne bih je skidala... :)
Da, izvinjavam se sto je majica izguzvana ali kada sam izasla iz auta vise nije bilo nista sto sam mogla da ucinim tako da... sorry.. :(


New Yorker top
Zara skirt
H&M bag
Converse sneakers
Lindex sunglasses

You Might Also Like

7 comments

  1. Nice summer outfit !

    http://www.fruityandpassion.com/2015/07/shirts-at-good-price_83.html#more

    ReplyDelete
  2. I love your shirt! So cute.

    http://www.dianavilic.com/

    ReplyDelete
  3. Nice outfit, I love your skirt! :)
    http://lifebymon.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  4. Oooh loving your outfit & these pictures! So pretty!

    ReplyDelete
  5. Odlicne fotografije kao i kombinacija! Super!
    <3

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  6. prekrasno je ovo! super su mi majica i suknjaa :)) odlicno!
    mfashionfreak♥blog

    ReplyDelete

Share your sparkle....

Followers